زندگی

مطلب هاى خواندنى

زندگی

مطلب هاى خواندنى

وفا داری زنانه و حماقت مردانه


  • روزی مرد خسیسی که تمام عمرش را صرف مال اندوزی کرده بود و پول و داریی زیادی
  • جمع کرده بود، قبل از مرگ به زنش گفت: من می خواهم تمامی اموالم رابه آن دنیا
  • ببرم. او از زنش قول گرفت که تمامی پول هایش را به همراهش در تابوت دفن کند.
  • زن نیز قول داد که چنین کند.چند روز بعد مرد خسیس دار فانی را واداع کرد. وقتی
  • ماموران کفن و دفن مراسم مخصوص را بجا آوردند و می خواستند تابوت مرد را
  • ببندند و ان را در قبر بگذارند، ناگهان همسرش گفت: صبر کنید. من باید به وصیت
  • >شوهر مرحومم عمل کنم. بگذارید من این صندوق را هم در تابوتش بگذارم.دوستان آن
  • مرحوم که از کار همسرش متعجب شده بودند به او گفتند آیا واقعاحماقت کردی و به
  • وصیت آن مرحوم عمل کردی؟زن گفت: من نمی توانستم بر خلاف قولم عمل کنم. همسرم
  • از من خواسته بود که تمامی دارایی اش را در تابوتش بگذارم و من نیز چنین کردم.
  • البته من تمامی دارایی هایش را فروختم و وجه آن را در حساب بانکی خودم ذخیره
  • کردم. درمقابل چکی به همان مبلغ در وجه شوهرم نوشتم و آن را در تابوتش گذاشتم،
  • تااگر توانست آن را وصول کرده و تمامی مبلغ آن را خرج کند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد